vrijdag 11 januari 2013

Tips bij een moeilijke stoelgang

Last van een moeilijk stoelgang? Ik heb altijd wel last gehad van een moeilijke stoelgang. En zeker als je wilt afvallen is dit niet heel ideaal. Ik heb allerlei middeltjes geprobeerd die ik hier voor je op een rijtje zet, wat bij mij werkte en wat niet.



Kiwi 

Ik heb een tijdje s'morgens bij het ontbijt 1 kiwi gegeten. Ik moet zeggen dat die goed werkte. Alleen het enige nadeel is, in 1 kiwi zitten zo'n 11 gram koolhydraten in. Werkt goed, maar past niet in een koolhydraatarm dieet. 


Jacob Hooy Slankisin thee

Werkte in het begin goed, na 1 kopje moest ik zogezegd al rennen. Alleen hiervan moet je 3 kopjes per dag drinken en maximaal 6. Nou ben ik geen thee drinker dus dit was echt een straf om te doen. En echt lekker smaakte deze thee ook niet. Na een tijdje werkte het 1 kopje ook niet meer. Deze thee is te koop bij o.a. de Tuinen.


Zonnatura Natuurlijke Stoelgang thee

Dit is tot nu toe echt het beste middel dat ik geprobeerd heb. Ik drink rond half 11, 1 kopje thee. En dan rond 4 uur krijg ik een beetje buikpijn en moet ik erg nodig naar de wc. Voor mijn gevoel werkt dit echt heel erg goed. Deze thee is overal te verkrijgen, gewoon in het Zonnatura schap.


Pu erth thee

Dit is een chinese kruiden thee die bekent staat als afval thee. Toen ik dit hoorde MOEST ik dit proberen. Ook hiervan moet je 3 koppen per dag drinken. Met volle moed wou ik beginnen tot ik een slok wou nemen en de geur rook. GATVER, deze thee ruikt naar vis. Even doorzetten dacht ik, ik nam een slok en het smaakte ook echt niet lekker. Maar hoe goed gelovig ik ook was heb ik doorgezet en 3 koppen per dag gedronken. Ik merkte geen enkel verschil. Hier ben ik dus snel mee opgehouden. Op internet zie ik wel hele goede ervaringen, dus ik denk dat het verschilt per persoon. 

Wil jij deze thee nou bestellen, klik dan hier














Opruiming: kortingen tot 75%