woensdag 16 januari 2013

Modieus bij het sporten

Wil jij ook modieus sporten? Kijk dan hier naar mijn favo sportkleding. Dit artikel is denk ik meer voor de vrouwen onder ons. De meeste vrouwen willen er altijd goed uit zien, ook als ze gaan sporten. Tuurlijk trek je iets aan waar je je lekker in voelt wanneer je gaat sporten, maar het moet er nog wel een beetje leuk uitzien natuurlijk. Ook ik trek niet zomaar iets aan wanneer ik ga sporten. Ik heb wat leuke en betaalbare sportkleding opgezocht voor je.




De H&M veel nieuwe sportkleding erbij gekregen. Kijk hieronder naar mijn favorieten.

hardloopkleding, sportkleding
Sport top in een leuke felle kleur. € 19,95

hardloopkleding, sportkleding
Funtioneel Jack € 49,95

hardloopkleding, sportkleding
Hardloop legging en Jack beide € 29,95

hardloopkleding, sportkleding

Sport BH  € 14,95


Heb jij ergens leuke betaalbare sportkleding gezien? Laat het me weten!